Без присмаку візуальної алегорії, дієві особи сьогодення, обоє кати, котрі постали перед людством в своїй безмірно огидно-гнилій сутності.
Без присмаку візуальної алегорії, дієві особи сьогодення, обоє кати, котрі постали перед людством в своїй безмірно огидно-гнилій сутності.
В наших молитвах ми просимо захистити нас та нашу країну, але попри завданий нам біль, гнів та нелюдські страждання, - ми ніколи не уподібнимось катам у їхній нелюдській злобі.
«У цій роботі проведено паралель між Горнім світом та нашим. Христос дивиться на нас, неначе крізь вікно. Так само і ми спілкуємось з Ним завдяки «вікну у Горній світ» - іконі.
Напевно немає більш важливого для християнина орієнтира ніж діяння та приклад Божественного Вчителя — Ісуса Христа. Спаситель – це Нова Скрижаль, Новий Закон
Іконографічний тип, що представляє Ісуса Христа в архієрейських шатах, є одним з варіантів зображення Христа Первосвященика.
Ікона розкриває спокутну жертву Христа: Спаситель простує на Голгофу, несучи Хрест, на якому написано: «Гріхи наші на Собі поніс».
Сама свята тканина не збереглася до нашого часу, але ікони Нерукотворного образу, або інакше “Спас Нерукотворний” зустрічаються дуже часто.
Ікона Тройці є сповідуванням триіпостасної єдності Бога, не менш повноцінним, ніж те, що висловлене словом і є джерелом догматичного сповідання Пресвятої Трійці.
Ікона в хаті постійно нагадувала про святе, була німим оповіданням, мовчазною книгою, через яку і неосвічений розумів події Святого Письма в образах.
Афанасій Великий вважав, що моління Христа про чашу: “показує цим дві волі: людську, властиву плоті, і Божу, властиву Богу; та людська, по немочі тіла, відрікається від страждання, а Божественна Його воля готова на нього”.
Воскресши силою Свого Божества, Христос через Вознесіння наділив обожене і одухотворене людство найбільшою честю й славою – сидіння праворуч Отця
Ісус Христос – це Слово, що стало плоттю, Бог, що через свою любов до людського роду став людиною.