Ікона Тройці є сповідуванням триіпостасної єдності Бога, не менш повноцінним, ніж те, що висловлене словом і є джерелом догматичного сповідання Пресвятої Трійці.
Ікона Тройці є сповідуванням триіпостасної єдності Бога, не менш повноцінним, ніж те, що висловлене словом і є джерелом догматичного сповідання Пресвятої Трійці.
Спокутна Жертва Христа була призначена на Великій Раді, і «бувши в Божій подобі, Христос упокорив Себе, був слухняним аж до смерті хресної.
Верхня частина зображення символізує Небеса, де навколо престолу з Вічним Євангелієм розташувалися Ангели. Ця частина композиції втілює очікування Другого Пришестя Христа.
опис створення світу Богом з первозданного ніщо, відкрите нам у перших двох розділах книгах Буття.
Верхня частина зображення символізує Небеса, де навколо престолу з Вічним Євангелієм розташувалися Ангели. Ця частина композиції втілює очікування Другого Пришестя Христа.
Це - початок шляху до Бога. І тут же, ми бачимо відповідь Господа: Натанаїл зустрічає Месію.
На відміну від попередніх робіт циклу, тут зображення ангелів, розчинені в морі Божественної енергії, не статично.
Верхня частина зображення символізує Небеса, де навколо престолу з Вічним Євангелієм розташувалися Ангели. Ця частина композиції втілює очікування Другого Пришестя Христа.
Все поле ікони покрито золотом - символом неприступності Бога і Його невичерпної святості
Практично всі ікони «Різдва Христового» як найдавніші, так і сучасні, тобто не стільки спроба осмислення духовної суті Різдва, скільки розповідь про народження Немовляти Ісуса і про пов'язані з цим події.
Четверта ікона циклу «Предвічний рада» зображує, здавалося б, рядову подію євангельської історії - зустріч двох майбутніх матерів, які мають в утробі святих немовлят: Пресвятої Діви Марії і праведної Єлизавети.
На думку отців Церкви, в тому було явленно і царську гідність Адама як живого явища Образа Божого на Землі, і містичну первозданність гармонії всього творіння, гармонія людини і природи.