Гаряча емальСтрасті Господні, гаряча емаль

Чотири євангелісти описали Страсті Христові, Його страждання та смерть на хресті.

Страсті Господні, гаряча емаль

Гаряча емаль одна з найзагадковіших художніх технік. Це  вам скаже кожен майстер, що творить в цій техніці, кожен мистецтвознавець, що описує твори, та кожен глядач, що милується роботами.

Не обминули увагою цю чудернацьку техніку й іконописці. Гаряча емаль широко використовується у створенні та оздобленні сакральних предметів. Але майстри іконописної студії «Небо на землі» не зупинились на її традиційному застосуванні. Постійний творчий пошук надихнув іконописців на створення ікон у техніці гаряча емаль. Таке її використання є унікальним винаходом в сучасному сакральному мистецтві. На думку митців непередбачуваність цього процесу   яскраво свідчить про те, що іконописець є тільки провідником, а створенням ікон керує сам Господь.

Гачки до наших ікон виготовлені талановитим ковалем за традиційними технологіями кузні.

Для зручності зберігання та транспортування ікони розроблений спеціальний текстильний чохол, який дозволяє захистити роботу від ушкоджень.

Ікони освячено в іконописній майстерні “Небо на землі”

Якщо Вам до душі цей образ і виникло бажання придбати ікону, зв’яжіться з нами

Страсті Господні

Чотири євангелісти описали Страсті Христові, Його страждання та смерть на хресті. Тетраморф червоного кольору утворює осяйний хрест – знаряддя тортур стало знаменом спасіння людства. Зелений колір символізує нову еру, весну людства, вільного від першородного гріха.

Ікона, як зрештою і сама віра в Бога, — це не таємниця, а таїнство. Посвячені у таємницю гордяться і шукають обраних, посвячені у таїнство бачать свою неміч і велич благодаті від Бога та спішать поділитися цією новиною. Ікона не ілюструє божественність, а вказує на причетність людини до божественного життя.

 

дошка, левкас, яєчна темпера, золочення, гаряча емаль:
40х30