Ікони Ісуса ХристаСпас «Яре Око»

Тому образ Спасителя посідає чільне місце у християнському образотворчому мистецтві. Прагнення осмислити і описати Божого Сина керувало першими майстрами, які заклали основи іконопису

Спас «Яре Око»

Ікона написана на підготовленій дошці (липа), просякнута антисептиком, покрита паволокою та левкасом (іконописним грунтом). Живопис виконаний в техніці яєчна темпера. Всі фарби мають природнє походження (мінерали, напівдорогоцінне каміння) та виготовляються нашими майстрами власноруч. Золочення виконано вручну з листового сусального золота 950 проби.

Старовинні технології та натуральні матеріали забезпечують довге життя іконі.

Гачки до наших ікон виготовлені талановитим ковалем за традиційними технологіями кузні. 

Також існує можливість оздобити ікону кіотом або капсулою для святині (мощевиком).

Для зручності зберігання та транспортування ікони розроблений спеціальний текстильний чохол, який дозволяє захистити живописну поверхню від ушкоджень. 

Ікони створена за канонами православної церкви.

Ікони освячено в іконописній майстерні “Небо на землі”

Якщо Вам до душі цей образ і виникло бажання придбати ікону, зв’яжіться з нами

Спас «Яре Око»

Ікона Спас Яре Око відноситься до іконографічного типу Господь Вседержитель. Образ Спасителя відрізняється, особливо суворими поглядом і проникливим виразом очей. Звідси і назва “Яре Око”. Це враження створюють значні розміри, малюнок лику з підкресленими складками лоба, запалими щоками і гострим поглядом. Але не дивлячись на зовнішню суворість образу, ікона випромінює Божу любов до людей. Іконописець зумів передати тонкі грані між строгістю Господа до людських гріхів, в вірою в Його всепрощення. Ікона заворожує з одного боку строгістю форм, а з іншого м’якістю тонкого письма.

«Споконвіку було Слово, а Слово в Бога було, і Бог було Слово» (Ів. 1:1).

Ісус Христос – це Слово, що стало плоттю, Бог, що через свою любов до людського роду став людиною. Тому образ Спасителя посідає чільне місце у християнському образотворчому мистецтві. Прагнення осмислити і описати Божого Сина керувало першими майстрами, які заклали основи іконопису

дошка, левкас, яєчна темпера, золочення:
50х40