Спас Нерукотворний. Гаряча емаль
Гаряча емаль одна з найзагадковіших художніх технік. Це вам скаже кожен майстер, що творить в цій техніці, кожен мистецтвознавець, що описує твори, та кожен глядач, що милується роботами.
Не обминули увагою цю чудернацьку техніку й іконописці. Гаряча емаль широко використовується у створенні та оздобленні сакральних предметів. Але майстри іконописної студії «Небо на землі» не зупинились на її традиційному застосуванні. Постійний творчий пошук надихнув іконописців на створення ікон у техніці гаряча емаль. Таке її використання є унікальним винаходом в сучасному сакральному мистецтві. На думку митців непередбачуваність цього процесу яскраво свідчить про те, що іконописець є тільки провідником, а створенням ікон керує сам Господь.
Гачки до наших ікон виготовлені талановитим ковалем за традиційними технологіями кузні.
Для зручності зберігання та транспортування ікони розроблений спеціальний текстильний чохол, який дозволяє захистити роботу від ушкоджень.
Ікони освячено в іконописній майстерні “Небо на землі”
Якщо Вам до душі цей образ і виникло бажання придбати ікону, зв’яжіться з нами
Спас Нерукотворний. Гаряча емаль
Святий Переказ свідчить про першу Нерукотворну ікону, що утворилася на платі (рушнику), яким витер свій лик Спаситель. Чудодійний образ подарував зцілення від прокази царю Едесси Авгарю.
Згодом саме з цього зображення Ісуса Христа були написані перші ікони Спаса Нерукотворного. Сама свята тканина не збереглася до нашого часу, але ікони Нерукотворного образу, або інакше “Спас Нерукотворний” зустрічаються дуже часто.
Існують теорії, що зв’язують Нерукотворний образ Спасителя з іншою відомою загальнохристиянської реліквією – Туринської плащаницею. Плащаниця являє собою ростовое зображення Христа на полотні. Виставляється в Едессі і Константинополі плат із зображенням лику Спасителя, згідно з теоріями, міг бути плащаницею, складеної кілька разів. Таким чином, оригінальна ікона могла бути не загублена за часів хрестових походів, а вивезена до Європи і знайдена в Турині. Крім того, один з ізводів Нерукотворного Образа – «Спас Нерукотворний – Чи не ридай Мене, Мати» (Христос у гробі) дослідниками зводиться до плащаниці, як до історичного прототипу.
- дошка, гаряча емаль:
- 10х8 см