Ікони Ісуса ХристаМоління про чашу, Гефсиманське  моління

Моління про чашу описано всіма євангелістами, крім Іоанна, який тільки повідомляє, що "Ісус вийшов із учнями Своїми на той бік потоку Кедрон, де був сад" ( Ін. 18:1).

Моління про чашу, Гефсиманське  моління

Ікона написана на підготовленій дошці (липа), просякнута антисептиком, покрита паволокою та левкасом (іконописним грунтом). Живопис виконаний в техніці яєчна темпера. Всі фарби мають природнє походження (мінерали, напівдорогоцінне каміння) та виготовляються нашими майстрами власноруч. Золочення виконано вручну з листового сусального золота 950 проби.

Старовинні технології та натуральні матеріали забезпечують довге життя іконі.

Гачки до наших ікон виготовлені талановитим ковалем за традиційними технологіями кузні. 

Також існує можливість оздобити ікону кіотом або капсулою для святині (мощевиком).

Для зручності зберігання та транспортування ікони розроблений спеціальний текстильний чохол, який дозволяє захистити живописну поверхню від ушкоджень. 

Ікони створена за канонами православної церкви.

Ікони освячено в іконописній майстерні “Небо на землі”

Якщо Вам до душі цей образ і виникло бажання придбати ікону, зв’яжіться з нами

Моління про чашу, Гефсиманське  моління

Моління про чашу (Гефсиманське  моління  ) – молитва Ісуса Христа в Гефсиманському саду, описана в Євангеліях. З точки зору християнських богословів є вираженням того, що Ісус мав дві волі: божественну і людську.

Моління про чашу описано всіма євангелістами, крім Іоанна, який тільки повідомляє, що “Ісус вийшов із учнями Своїми на той бік потоку Кедрон, де був сад” ( Ін. 18:1).

Згідно  євангельській розповіді, Ісус прийшов для своєї молитви перед арештом в Гефсиманський сад, розташований внизу схилу Оливної гори близько струмка Кедрон, на схід від центру Єрусалиму. З даної причини в християнстві Гефсиманський сад шанується як одне з місць, пов’язаних зі Страстями Христа і є місцем християнського паломництва.

Афанасій Великий вважав, що моління Христа про чашу: “показує цим дві волі: людську, властиву плоті, і Божу, властиву Богу; та людська, по немочі тіла, відрікається від страждання, а Божественна Його воля готова на нього”.

дошка, левкас, яєчна темпера, золочення:
50х40