Ікони святікона Успіння Богородиці з циклу Дванадесятих свят

Один з найбільш відомих апокрифів — «Святого Івана Богослова сказання про Успіння Богородиці»

ікона Успіння Богородиці з циклу Дванадесятих свят

Ікона написана нана підготовленій дошці (липа), просякнута антисептиком, покрита паволокою та левкасом (іконописним грунтом). Живопис виконаний в техніці яєчна темпера. Всі фарби мають природнє походження (мінерали, напівдорогоцінне каміння) та виготовляються нашими майстрами власноруч. Золочення виконано вручну з листового сусального золота 950 проби.

Старовинні технології та натуральні матеріали забезпечують довге життя іконі.

Гачки до наших ікон виготовлені талановитим ковалем за традиційними технологіями кузні. 

Також існує можливість оздобити ікону кіотом або капсулою для святині (мощевиком).

Для зручності зберігання та транспортування ікони розроблений спеціальний текстильний чохол, який дозволяє захистити живописну поверхню від ушкоджень. 

Ікони створена за канонами православної церкви.

Ікони освячено в іконописній майстерні “Небо на землі”

Якщо Вам до душі цей образ і виникло бажання придбати ікону, зв’яжіться з нами

ікона Успіння Богородиці з циклу Дванадесятих свят

Дванадесяті свята це дванадцять найвизначніших свят. У Православній церкві здавна встановлені та щорічно у певні дні звершуються урочистості у пам’ять про найважливіші події земного життя Господа нашого Ісуса Христа та Його Пречистої Матері. Серед дванадесятих свят виділяються так звані неперехідні свята (з фіксованими датами святкування). Це, зокрема,

Різдво Христове – 7 січня за н. ст. 

Хрещення Господнє (Богоявлення, Водохреща) – 19 січня за н. ст. 

Стрітення Господнє – 15 лютого за н. ст. 

Благовіщення – 7 квітня за н. ст.

Вхід Господній в Єрусалим – за тиждень до Пасхи.

Вознесіння Господнє – 40-й день після Пасхи;

П’ятидесятниця (День Св. Трійці) – 50-й день після Пасхи. 

Преображення Господнє – 19 серпня за н. ст. 

Успіння Богородиці – 28 серпня за н. ст. Євангелісти нічого не кажуть про смерть Богородиці. Отже, з перших століть християнства немає чітко написаних відомостей про смерть чи вознесіння Богородиці, це тільки усна традиція, що зібрана у апокрифах. Церква канонізувала свято Успіння Богородиці на ІІІ Вселенському соборі, що проходив у Ефесі у 431 році. У західній традиції пізніше, на соборі у Майнці (813 р.), починають називати це свято Внебовзяттям Пресвятої Богородиці.

 у ІV-V століттях формуються апокрифічні передання. Ще перед тим, у ІІ столітті виокремлюють оповіді про матір Ісуса Христа, так виникає «Протоєвангеліє Якова», де описано народження, дитинство, заручини і благовіщення Марії.

Один з найбільш відомих апокрифів — «Святого Івана Богослова сказання про Успіння Богородиці». Текст каже, що про смерть Богородицю попередив архангел Гавриїл, який приносив благовість. Мовляв, тоді прийдуть апостоли зі всіх кінців світу, успіння відбудеться за участю Христа, будуть похорони і вознесіння. Уже в V столітті виникають перші ікони цієї події.

Різдво Пресвятої Богородиці – 21 вересня за н. ст.

Воздвиження Хреста Господнього – 27 вересня за н. ст.

Введення в храм Пресвятої Богородиці – 4 грудня за н. ст.

 

дошка, левкас, яєчна темпера, золочення, ліпнина:
50х40