Гаряча емальікона «Роду людського оновлення»

Христос як істинний Месія Своїм народженням з’єднав світ небесний зі світом земним, освятив Своїм Божеством людське тіло, все людство, відродивши у ньому нове життя.

Ікона «Роду людського оновлення»

Гаряча емаль одна з найзагадковіших художніх технік. Це  вам скаже кожен майстер, що творить в цій техніці, кожен мистецтвознавець, що описує твори, та кожен глядач, що милується роботами.

Не обминули увагою цю чудернацьку техніку й іконописці. Гаряча емаль широко використовується у створенні та оздобленні сакральних предметів. Але майстри іконописної студії «Небо на землі» не зупинились на її традиційному застосуванні. Постійний творчий пошук надихнув іконописців на створення ікон у техніці гаряча емаль. Таке її використання є унікальним винаходом в сучасному сакральному мистецтві. На думку митців непередбачуваність цього процесу   яскраво свідчить про те, що іконописець є тільки провідником, а створенням ікон керує сам Господь.

Гачки до наших ікон виготовлені талановитим ковалем за традиційними технологіями кузні.

Для зручності зберігання та транспортування ікони розроблений спеціальний текстильний чохол, який дозволяє захистити роботу від ушкоджень.

Ікони створена за канонами православної церкви.

Ікони освячено в іконописній майстерні «Небо на землі»

Якщо Вам до душі цей образ і виникло бажання придбати ікону, зв’яжіться з нами

Роду людського оновлення

З часів вигнання з раю перших людей, Адама і Єви, все людство чекало приходу в світ Того, Хто відкупив би не тільки гріх прабатьків, а й особисті гріхи кожної людини, зробив би всіх людей вільними від рабства пристрастям і смерті. Віра і надія людей грунтувалися на тих обітницях, які давав їм Господь Бог.

За планом Божим порятунок людей повинен був здійснюватися в Царстві Месії. Це благодатне Царство віруючих іноді уподібнювалися пророками будівлі. Месія, будучи, з одного боку, засновником Царства Божого, а, з іншого боку, фундаментом правдивої віри, іменується пророками Каменем, тобто. Основою, на якому грунтується Царство Боже.

Протягом усього старозавітного періоду (тобто до народження Христа) в народі обраному перебували праведники і пророки, через яких Бог нагадував євреям про необхідність зберігати чистоту віри і бути готовими прийняти Спасителя. Старозавітні пророки говорили про прихід Месії-Спасителя, долю Церкви Христової та фатум всього світу.

Вони говорили про найважливіші обставини земного життя Господа Ісуса Христа та майбуття Церкви Христової. Отже, Господь і Спаситель наш Ісус Христос – це надія наша і надія світу.

Видатний пророк Старого Завіту Ісая написав таку велику кількість пророцтв про Христа і про новозавітних події, що багато хто називає Його старозавітним євангелістом. Пророчив Ісая появу Месії, Сина Бога, Який своїми стражданнями врятує наш грішний світ: «І прийде Викупитель Сіонові й тим, хто вернувся із прогріху в Якові, каже Господь.» (Іс. 59. 20). Про це знамените місце із пророка Ісаї, як доказ правильності цього пророцтва, не раз нагадував Ісус Христос в проповідях під час Свого земного життя.
 До цих стародавніми свідченнями про страждання Месії слід ще додати не менш визначене пророцтво Захарії, що жив двома століттями пізніше Ісаї (500 років до Р. Хр) Який каже: Благословен Господь, що Він створив милість, виконав обітницю Свою, відвідав душі людей Своїх і дав їм порятунок, пославши Христа, Отрока Свого, як ріг спасіння, споруджений із дому Давидового.

Господь Ісус Христос народився людиною безгрішною. Не вчинив Він і ніякого особистого гріха. Тому, хоча й Він «у всьому подібний нам», але «без гріха». «Що народилося з тіла – є тіло, що ж народилося з Духа – є Дух. Те, що народжується у святості, наречеться Сином Божим, тобто Той, хто народжується без гріха, за навіюванням Св. Духа, назветься Сином Божим» (Ін. 1, 13; 3, 6).

Справу примирення Бога і людини Син Божий почав у Самому Своєму втіленні. В Його особі Бог і людина зустрілися й примирилися між собою, стали одним цілим (Ін. 17,20-23). Людина стала близькою та рідною Богові. «Бог Слово, – навчає Святий Іриней, – за безмірною благістю Своєю став тим, що і ми, щоб і нас зробити тим, що є Він». Святий Григорій Богослов сповідує: «Богом був Ти (Христе) від віку, людиною ж об’явився нам на останок, щоб після того, як Сам Ти став людиною, мене зробити Богом».

Отож, Христос як істинний Месія Своїм народженням з’єднав світ небесний зі світом земним, освятив Своїм Божеством людське тіло, все людство, відродивши у ньому нове життя. Бог сходить з неба і стає людиною для того, щоб ми, прості люди, змогли стати божественними.

дошка, левкас, яєчна темпера, гаряча емаль:
50х40