Ікона «Пренепорочна Діво, Євиних сліз Позбавлення»
Ікона написана на підготовленій дошці, просякнута антисептиком, покрита паволокою та левкасом (іконописним грунтом). Живопис виконаний в техніці яєчна темпера. Всі фарби мають природнє походження (мінерали, напівдорогоцінне каміння) та виготовляються нашими майстрами власноруч. Золочення виконано вручну з листового сусального золота 950 проби.
- Старовинні технології та натуральні матеріали забезпечують довге життя іконі.
- Гачки до наших ікон виготовлені талановитим ковалем за традиційними технологіями кузні.
- Також існує можливість оздобити ікону кіотом або капсулою для святині (мощевиком).
- Для зручності зберігання та транспортування ікони розроблений спеціальний текстильний чохол, який дозволяє захистити живописну поверхню від ушкоджень.
Ікона створена за канонами православної церкви.
Ікону освячено в іконописній майстерні «Небо на землі»
Якщо Вам до душі цей образ і виникло бажання придбати ікону, зв’яжіться з нами
Ікона «Пренепорочна Діво, Євиних сліз Позбавлення»
Натхненням для написання образу послужила ілюстрація з книги тлумачень Св. Ієроніма на пророцтво Ісаї. На тлі ікони написаний текст пісні присвяченій подіям сповіщення Архангелом Гавриїлом Діві Марії таємниці втілення від Неї Бога Слова.
“Раду превічну відкриваючи, Тобі, Отроковице, Гавриїл явився, Тебе, вітаючи, сповіщав: радуйся, земле незасіяна; радуйся, купино неопалима; радуйся, глибино неоглядна; радуйся, мосте, що до небес приводить, і ліствиця висока, яку Яків бачив; радуйся, божественний сосуде, що носить манну; радуйся, визволення від клятви; радуйся, закликання Адамове, з Тобою Господь”
В особі Пресвятої Богородиці, яка ще до свого народження була предуготована до того, щоб стати Вмістилищем Божества, щоб стати Купиною Неопалимою, щоб стати Землею незасіяною, щоб стати Драбиною, що зводить до небес, – в Її особі людське єство досягло свого найвищої моральної і духовної межі. Вище Неї тільки Богочоловік Ісус Христос, який невимовним чином народився від Неї і від Святого Духа.
Сам сюжет походить з Книги пророка Ісаій:
“І вийде Пагінчик із пня Єссеєвого, і Галузка дасть плід із коріння його. І спочине на Нім Дух Господній, дух мудрости й розуму, дух поради й лицарства, дух пізнання та страху Господнього.” (Іс 11:1,2), що за словами Тертуліана означає, що «корінь Єссеїв є рід Давидів; гілка з кореня є Марія, що пішла від Давида; Цвіт від гілки є Син Марії, названий Ісус Христос. Він і буде Плодом, бо цвіт і є плід »
Протягом довгого часу людство чекало виконання обітниці Божої про «Насіння Жони» (Бут. 3,15) – пришестя на землю Спасителя.
Хоча час проходив та забирав гідних, невидима рука Промислу Божого багатьма священними подіями і предметами зміцнювала в людстві віру в явище великої духовної Святині в Особі Діви яка в утробі зачне, і Сина породить, і назве ім’я Йому: Еммануїл. (Іс 7:14), і, виділяючи із середовища людства кращі сили, вела його до межі.
Таким чином, століття і тисячоліття старозавітні історії були спрямовані до явлення з середовища людей Святійшої Істоти – «Посередниці закону та Благодаті, Свідоцтва Старого й Нового Заповіту, найяснішого Виконання всякого пророцтва.» Св. Андрій, архієпископ Критський.
Останні рядки стихири говорять про мету Передвічної Ради, внаслідок рятівної дії Отця, Сина і Св. Духа: «визволення від клятви, … закликання Адамове» (Бут. 3; 17), скасовується прокляття, злочин Адама лікується. «З Тобою Господь» – через прихід Господа в світ і вільну згоду людства через уста Марії не тільки на прийняття плодів кенозису, а й на активну участь в справі порятунку (Лк. 1, 38) повертається повнота Богоспілкування – «…Наблизилося Царство Боже…»(Лк. 10, 9).
- дошка, левкас, яєчна темпера, золочення:
- 65х32