ікона Моління про чашу написана на агаті
Ікона написана на агаті – це міцний, красивий, яскраво забарвлений матеріал має шаруватий чи хмароподібний розподіл забарвлення з давніх часів високо цінується у всьому світі. Агат володіє особливою чарівністю. Крім враження могутності й видимої незламності, він вражає також своїм забарвленням і малюнком.
На іконі зображені тільки фігури, а тлом, мовою іконопису – Cвітлом, Божою Славою, виступає сама структура каменю. Її стало видно після розрізу та оброки поверхні агату. Завдяки тому, що вигляд його поверхні нагадав майстрам фантастичні пейзажі Йордану, було створено унікальні творчі роботи.
Старовинні технології та натуральні матеріали забезпечують довге життя іконі.
Підставки до наших ікон виготовлені талановитим ковалем за традиційними технологіями кузні.
Для зручності зберігання та транспортування ікони розроблений спеціальний текстильний чохол, який дозволяє захистити живописну поверхню від ушкоджень.
Ікони створена за канонами православної церкви.
Ікони освячено в іконописній майстерні “Небо на землі”
Якщо Вам до душі цей образ і виникло бажання придбати ікону, зв’яжіться з нами
ікона Моління про чашу написана на агаті
Моління про чашу (Гефсиманське моління ) – молитва Ісуса Христа в Гефсиманському саду, описана в Євангеліях. З точки зору християнських богословів є вираженням того, що Ісус мав дві волі: божественну і людську.
Моління про чашу описано всіма євангелістами, крім Іоанна, який тільки повідомляє, що “Ісус вийшов із учнями Своїми на той бік потоку Кедрон, де був сад” ( Ін. 18:1).
Згідно євангельській розповіді, Ісус прийшов для своєї молитви перед арештом в Гефсиманський сад, розташований внизу схилу Оливної гори близько струмка Кедрон, на схід від центру Єрусалиму. З даної причини в християнстві Гефсиманський сад шанується як одне з місць, пов’язаних зі Страстями Христа і є місцем християнського паломництва.
Афанасій Великий вважав, що моління Христа про чашу: “показує цим дві волі: людську, властиву плоті, і Божу, властиву Богу; та людська, по немочі тіла, відрікається від страждання, а Божественна Його воля готова на нього”.
- Агат, олія, кування :