Біблійні сюжетиікона «І відпочив Бог у дні сьомім»

Він благословив і освятив цей «день» і назвав його суботою, тобто «спокоєм»; і заповів, щоб і люди спочивали у кожен 7–й день

ікона «І відпочив Бог у дні сьомім»

Ікона написана на підготовленій дошці (липа), просякнута антисептиком, покрита паволокою та левкасом (іконописним грунтом). Живопис виконаний в техніці яєчна темпера. Всі фарби мають природнє походження (мінерали, напівдорогоцінне каміння) та виготовляються нашими майстрами власноруч. Золочення виконано вручну з листового сусального золота 950 проби.

Старовинні технології та натуральні матеріали забезпечують довге життя іконі.

Гачки до наших ікон виготовлені талановитим ковалем за традиційними технологіями кузні. 

Також існує можливість оздобити ікону кіотом або капсулою для святині (мощевиком).

Для зручності зберігання та транспортування ікони розроблений спеціальний текстильний чохол, який дозволяє захистити живописну поверхню від ушкоджень. 

Ікони створена за канонами православної церкви.

Ікони освячено в іконописній майстерні “Небо на землі”

Якщо Вам до душі цей образ і виникло бажання придбати ікону, зв’яжіться з нами

ікона «І відпочив Бог у дні сьомім»

У назві ікони використані слова П’ятикнижжя: «І поблагословив Бог день сьомий, і його освятив, бо в нім відпочив Він від усієї праці Своєї, яку, чинячи, Бог був створив.»(Бут. 2: 3).

Сюжет «І відпочив Бог у дні сьомім» показує сьомий день створення світу. На одрі почиває Бог Отець в образі старця. Положення тіла і голови сповнені глибокого спокою сьомого дня, відпочинок від шести днів праці створення всесвіту. Все внутрішне небесне коло покрите золотом – символом неприступності Бога і Його невичерпної святості. Традиційно золото, як матеріал іконопису, виступає знаком Божественного світла (енергії, благодаті). Німб подібний восьмикінечній зірці. Зірку утворюють два квадрати, один з яких означає божественність Творця-Вседержителя, інший знаменує собою таємницю незбагненності Божества. Весь простір навколо сфери заповнений ангелами, вони підсилють враження спокою і сну.

Святе Письмо тут показує, що на сьомий «день» створення світу, який, як навчають св. отці, триває й нині, Бог перестав творити. Він благословив і освятив цей «день» і назвав його суботою, тобто «спокоєм»; і заповів, щоб і люди спочивали у кожен 7–й день від своїх справ і присвятили його служінню Богу і ближнім, тобто зробив цей день вільним від життєвих справ – святом. По закінченні творення Бог дозволив світу жити та розвиватися за встановленим Ним планом і законами (чи, як заведено казати, за «законами природи»), але в той же час Він безперестанно турбується про все створене, подаючи кожному творінню те, що йому необхідно для життя. Така турбота Божа про світ називається «Провидінням Божим».

Сьомий день включений в число Десяти заповідей. Цей день присвячений поклонінню Богу, інші шість днів зайняті роботою.

 

дошка, левкас, яєчна темпера, золочення:
32х25