Ікона «Дванадесятих свят»
Ікона «Душі праведників в руці Божій» написана на підготовленій дошці, просякнута антисептиком, покрита паволокою та левкасом (іконописним грунтом). Живопис виконаний в техніці яєчна темпера. Всі фарби мають природнє походження (мінерали, напівдорогоцінне каміння) та виготовляються нашими майстрами власноруч. Золочення виконано вручну з листового сусального золота 950 проби.
- Старовинні технології та натуральні матеріали забезпечують довге життя іконі.
- Гачки до наших ікон виготовлені талановитим ковалем за традиційними технологіями кузні.
- Також існує можливість оздобити ікону кіотом або капсулою для святині (мощевиком).
- Для зручності зберігання та транспортування ікони розроблений спеціальний текстильний чохол, який дозволяє захистити живописну поверхню від ушкоджень.
Ікона створена за канонами православної церкви.
Ікону освячено в іконописній майстерні «Небо на землі»
Ця ікона вже знайшла свою родину. Ви можете замовити цей образ в нашій іконописній майстерні ” Небо на землі”. Ми не створюємо копій. Кожна робота неповторна та жива, як щира молитва. Довірившись нам Ви отримаєте унікальний образ. Схиляючись перед ним в молитві, Ви відчуєте радість, умиротворення і підтримку, що йде від святині.
Ікона «Дванадесятих свят»
Церковні свята є центром богослужбового життя Церкви, своєї урочистістю вони як би передбачають тут, на землі, майбутнє райське блаженство для праведників
Живе життя Церкви, в якій бере участь кожен член Церкви через переживання всього Богочоловічного, всього апостольського і святоотцівського, словом – всього Православного. У цьому переживанні все Богочоловічне минуле Церкви присутній як реальність наших днів. У Церкві все минуле є справжнім і все справжнє – минулим, і більш того: існує тільки безмежне сьогодення. Все тут безсмертне і святе, все Богочоловічне і апостольські соборне, все в Церкві Вселенське.
Дванадесяті свята – це дванадцять православних свят, присвячених подіям земного життя Ісуса Христа і Богородиці. Всі дванадесяті свята входять в число великих свят, проте поступаються «святу свят і торжеству торжеств» – Воскресінню Ісуса Христа. Ці свята зображують історію нашого спасіння від Різдва Пресвятої Богородиці (вважається, що ця подія є кордоном Старого і Нового Завітів), життя Її, Різдва Спасителя, Його Богочоловічого Подвигу, закінчуючи Вознесінням Христовим, Успінням Пресвятої Богородиці – першої обожненої людини, абсолютно з’єднаної з Богом , і спогадом знаходження в Єрусалимі св. Рівноапостольної Оленою, матір’ю св. рівноап. Костянтина, Животворящого Хреста Господнього – чим знаменується вище торжество християнської віри, – перехід великої кількості людей, включаючи самих наймогутніших римських імператорів, під знак Хреста Господнього, визнання наймогутнішими з людей своєї залежності від волі Божої і виявлення ними надії на його силу. Від початку нашого спасіння в Різдві Пресвятої Богородиці, Церква проводить нас через коло двонадесятих свят до утвердження повного торжества християнської віри на Небі і на землі.
- дошка, левкас, яєчна темпера, старовинний оклад:
- 50х40