Ікона Богородиці Ченстоховська
Ікона написана на підготовленій дошці (липа), просякнута антисептиком, покрита паволокою та левкасом (іконописним грунтом). Живопис виконаний в техніці яєчна темпера. Всі фарби мають природнє походження (мінерали, напівдорогоцінне каміння) та виготовляються нашими майстрами власноруч. Золочення виконано вручну з листового сусального золота 950 проби.
Старовинні технології та натуральні матеріали забезпечують довге життя іконі.
Гачки до наших ікон виготовлені талановитим ковалем за традиційними технологіями кузні.
Також існує можливість оздобити ікону кіотом або капсулою для святині (мощевиком).
Для зручності зберігання та транспортування ікони розроблений спеціальний текстильний чохол, який дозволяє захистити живописну поверхню від ушкоджень.
Ікони створена за канонами православної церкви.
Ікони освячено в іконописній майстерні “Небо на землі”
Якщо Вам до душі цей образ і виникло бажання придбати ікону, зв’яжіться з нами
Ікона Богородиці Ченстоховська
Чудотворна Богородична ікона візантійського походження привезена до Києва з Константинополя у добу Володимира Великого, ймовірно, якоюсь високою делегацією. Це дуже рідкісний варіант Маріїного образу, що з’єднує в собі риси візантійської Одигітрії (Матері-провідниці) і Латинської Долороси (Скорботної Матері). Унікальний психологічний вплив на людей згорьованої, потемнілої від передчуття мук, що очікують на Її Сина, Марії спричинився до величезної популярності ікони не тільки в православному але й католицькому світі.
Візантійську ікону з Києва перевезли до білоруського Полоцька в монастир св. Єфросинії, але белзький князь Юрій забирає її до князівської столиці Белза. 1377 року польський воєвода і угорський намісник Володислав Опільський забрав силоміць святиню з Белза, де вона прославилась численними чудами, п’ять років тримав її в себе, а в 1382 році подарував монастиреві отців Павлинів на Ясній Горі у містечку Ченстохові у Польщі. У 15 ст. під час гуситських воєн один гусит-іконоборець два рази рубанув ікону шаблею. І до сьогодні два рубаних шрами на щоці образу Марії надають Її виразові ще трагічнішого відтінку.
Образ Христа, що обіймає первоверховних апостолів Петра та Павла – отців-засновників західної та східної християнських церков, іконописці «Небо на землі» розмістили, щоб особливо підкреслити братерство та єдність у Хриті Ісусі.
- дошка, левкас, яєчна темпера, золочення, ліпнина:
- 50х70