Ікони Ісуса ХристаХрамова ікона Святої Трійці

Таке піднесення й очищення образу можна прослідкувати і в створенні ікони Пресвятої Трійці, що має безкінечно важливе догматичне значення, що свідчмть про триіпостасну єдність Божу.

Храмова ікона Святої Трійці

Ікона написана нана підготовленій дошці (липа), просякнута антисептиком, покрита паволокою та левкасом (іконописним грунтом). Живопис виконаний в техніці яєчна темпера. Всі фарби мають природнє походження (мінерали, напівдорогоцінне каміння) та виготовляються нашими майстрами власноруч. Золочення виконано вручну з листового сусального золота 950 проби.

Старовинні технології та натуральні матеріали забезпечують довге життя іконі.

Гачки до наших ікон виготовлені талановитим ковалем за традиційними технологіями кузні. 

Також існує можливість оздобити ікону кіотом або капсулою для святині (мощевиком).

Для зручності зберігання та транспортування ікони розроблений спеціальний текстильний чохол, який дозволяє захистити живописну поверхню від ушкоджень. 

Ікони створена за канонами православної церкви.

Ікони освячено в іконописній майстерні “Небо на землі”

Якщо Вам до душі цей образ і виникло бажання придбати ікону, зв’яжіться з нами

Храмова ікона Святої Трійці

На Першому і Другому Вселенських соборах у IV ст. Християнською Церквою прийнято догмат про Єдиного Бога, Який існує у Трьох Іпостасях: Бог-Отець, Бог-Син і Бог–Дух Святий. Три Іпостасі Бога незлитні й нероздільні – єдиносущна Пресвята Трійця. У Святому Письмі нема слова Трійця, але в кількох місцях говориться про Бога у множині. Термін цей виник у боротьбі з єресями, які стверджували, що Ісус Христос – нібито не Бог, а Святий Дух – не Іпостась Бога.

Ікона Трійці є сповідуванням триіпостасної єдності Бога, не менш повноцінним, ніж  те, що  висловлене словом і є джерелом догматичного  сповідання Пресвятої  Трійці.

Таке піднесення й очищення образу можна прослідкувати і в створенні ікони Пресвятої Трійці, що має безкінечно важливе догматичне значення, що свідчмть про триіпостасну єдність Божу. Ікона, що зображує  в тій мірі, в якій  це може бути  доступно, Бога у трьох Особах.

Думається, що образ Святої Трійці і є та ікона, без якої немає повноти і немає завершення. І вона не може бути виражена у всій своїй повноті інакше, як в явлінні трьох Ангелів, бо в цій іконі, глибоко символічно, зображені всі три Особи Святої Трійці.

 

дошка, левкас, яєчна темпера, золочення:
105х80