Гаряча емальДорожня ікона Хрест, гаряча емаль

Церква однаково шанує різні форми хрестів, які так чи інакше нагадують нам про перемогу над смертю, спокутування людських гріхів та порятунок людини.

Дорожня ікона Хрест, гаряча емаль

Гаряча емаль одна з найзагадковіших художніх технік. Це  вам скаже кожен майстер, що творить в цій техніці, кожен мистецтвознавець, що описує твори, та кожен глядач, що милується роботами.

Не обминули увагою цю чудернацьку техніку й іконописці. Гаряча емаль широко використовується у створенні та оздобленні сакральних предметів. Але майстри іконописної студії «Небо на землі» не зупинились на її традиційному застосуванні. Постійний творчий пошук надихнув іконописців на створення ікон у техніці гаряча емаль. Таке її використання є унікальним винаходом в сучасному сакральному мистецтві. На думку митців непередбачуваність цього процесу   яскраво свідчить про те, що іконописець є тільки провідником, а створенням ікон керує сам Господь.

Гачки до наших ікон виготовлені талановитим ковалем за традиційними технологіями кузні.

Для зручності зберігання та транспортування ікони розроблений спеціальний текстильний чохол, який дозволяє захистити роботу від ушкоджень.

Ікони освячено в іконописній майстерні “Небо на землі”

Якщо Вам до душі цей образ і виникло бажання придбати ікону, зв’яжіться з нами

Дорожня ікона Хрест, гаряча емаль

Розвиток іконографії Розп’яття як події та іконографії Хреста Господнього, як символу Розп’яття йшли паралельно. Якщо на образах Розп’яття Господнього хрест зазвичай мав свою історичну форму (з титли-табличкою над головою і підніжжям), то Хрест-символ більше тяжів до якоїсь декоративності. Адже Хрест Христовий – це не просто знаряддя страти, а й символ перемоги над смертю, символ спокутування людських гріхів, символ порятунку людини.

Тому починаючи з прийняття християнства імператором Костянтином Великим хрест стає тріумфальним знаком і входить до групи імперських символів. З цього часу він отримує в деякому сенсі автономію від іконографії Розп’яття Христового.

І хоча зображення зберегло відому ступінь декоративності, але натяки на табличку і підніжжя історичного Хреста, на якому був розп’ятий Спаситель, все ж присутні у вигляді додаткових перекладин. Перекладина вгорі, таким чином, нагадує про табличку, а внизу – про підніжка.

Церква однаково шанує різні форми хрестів, які так чи інакше нагадують нам про перемогу над смертю, спокутування людських гріхів та порятунок людини.

 

дошка, гаряча емаль:
8х8 см