Мати БожаБогородиця Охтирська

У прадавні часи до престолу - священного місця храму, що символізував уявлення про смерть Христа та Його царську славу, - церковнослужителі виносили ікону Богоматері і дерев'яний хрест з Розп'яттям.

Богородиця Охтирська

Ікона написана на підготовленій дошці (липа), просякнута антисептиком, покрита паволокою та левкасом (іконописним грунтом). Живопис виконаний в техніці яєчна темпера. Всі фарби мають природнє походження (мінерали, напівдорогоцінне каміння) та виготовляються нашими майстрами власноруч. Золочення виконано вручну з листового сусального золота 950 проби.

Старовинні технології та натуральні матеріали забезпечують довге життя іконі.

Гачки до наших ікон виготовлені талановитим ковалем за традиційними технологіями кузні. 

Також існує можливість оздобити ікону кіотом або капсулою для святині (мощевиком).

Для зручності зберігання та транспортування ікони розроблений спеціальний текстильний чохол, який дозволяє захистити живописну поверхню від ушкоджень. 

Ікони створена за канонами православної церкви.

Ікони освячено в іконописній майстерні ” Небо на землі”

Якщо Вам до душі цей образ і виникло бажання придбати ікону, зв’яжіться з нами

Богородиця Охтирська

Охтирська ікона Божої Матері належить до числа найбільш прославлених на Русі ікон Божої Матері.

Образ Божої Матері розкривається нам як невичерпне джерело сповнене милості і співчутливої любові.

Багато відбувалося чудесних зцілень від чудотворної ікони по вірі тих, хто вдаються до випромінюючої від неї благодатної сили.

Іконографія образу походить від пророцтв про її особливу „уготованість” та „очищеність” від „чрева матері”, переказаних сірійським богословом IV ст. Єфремом Сіріним. Ці передбачення були покладені в ос­нову композиції слобожанського образу з ідеєю про початок та кінець („альфу і омегу”) земного буття Сина Божого, безпосереднім свідком якого була Діва Марія.

У прадавні часи до престолу – священного місця храму, що символізував уявлення про смерть Христа та Його царську славу, – церковнослужителі виносили ікону Богоматері і дерев’яний хрест з Розп’яттям. При­сутність образу Божої Матері біля трапези, де здійс­нюється освячення («пресуществління») Святих Дарів у Тіло і Кров Христа, мала глибокий зміст, постійно нагадуючи про істинне втілення Бога та заступництво за Нього Його Матері з молитвою за все людство. У книзі пророка Ісаї також ідеться про те, що саму Марію можна вважати пророчицею свого життєвого шляху, бо «Дух Господа зійшов на Неї і сила Вишнього осяяла її» (Іс: 8, 1-4).

дошка, левкас, яєчна темпера, золочення, ліпнина:
40х30